AQUA FROZZY Spray Penyejuk Badan

Uhh… Spray jer dah rase sejuk giler !!

Betul ke ni??

Iye! Sekarangkan musim panas, cuaca panas, kadang-kadang nak keluar rumah pun rasa tak sanggup kan? Kesian tengok anak-anak pergi / balik sekolah panas terik kan. Apatah lagi hakak2 dan abam2 yg keje ulang alik sana sini especially yang naik moto..hurmm

Kini tak perlu risau lagi, kami akan membantu anda dengan spray magik AQUA FROZZY untuk membantu anda merasa dingin, nyaman, sejuk dan segar walaupun di musim panas..fuhh mmg cool lah !

Kami ingin kongsi satu produk yang mampu:

✳ Memberi rasa sejuk, dingin, segar dan nyaman selepas spray
✳ Diperkaya dengan aroma pudina yang fresh
✳ Bertindak sebagai antibakteria ketika perpeluhan
✳ Memberi kelembapan semulajadi dan mengelakkan kulit kering (mengandungi minyak olive)

AQUA FROZZY di formulasikan secara khusus untuk memberikan sensasi sejuk dan dingin pada anda dengan mudah dan pantas.
Penggunaannya sangat2 mudah tanpa sedikit pun menimbulkan rasa KESAKITAN dan KETIDAKSELESAAN.
Hanya perlu goncang botol, spraykan AQUA FROZZY di tempat yang anda mahukan pada jarak 15-20 cm, tunggu 3-5 minit dan rasakan sendiri hasilnya!

1 botol mengandungi 65ml untuk kegunaan 1 bulan.

AQUA FROZZY sesuai digunakan di bahagian:

⚪ Hadapan dan belakang badan
⚪ Tangan
⚪ Kaki
⚪ Leher (Bahagian sensitif perlukan jarak semburan yang lebih jauh untuk mengelakkan rasa pudina yang kuat)

Respond pengguna, rasa sejuk akan dirasakan lebih kuat apabila dipakai ketika badan berpeluh dan tubuh rasa sangat fresh bagaikan baru lepas mandi!

HARGA RM40 

sms@whatsapp AQUA FROZZY ke 013 4757816

sms@whatsapp AQUA FROZZY ke 013 4757816

sms@whatsapp AQUA FROZZY ke 013 4757816

sms@whatsapp AQUA FROZZY ke 013 4757816

Peluang usahawan dialu alukan

Hubungi@whatsapp
013 4757816

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.